♥ MY STORIES ♥

FREEDOM! :)



HAPPY BILA HABES SEKOLAH ! XD

Berkenaan dengan tittle diatas :) Yeahh aku bebas dari peperangan *SPM :) yeahhhh! kau ado? ado eah? diam -.- kepada adik-2 yang bakal SPM 2013 good luck k. Barulah korang akan rasa FREE sangat ohh. Aku tak update blog kenape? aku membusykan diri aku dengan facebook. haa. best what. bloggie pun tak ramai sekarang :) kan? okeh kesemua 8 subjek telah selamat dijawab. Aku hanya tunggu result yang akan bakal keluar pada bulan 3/2013. yeahh dupdap weh! Aku nak cakap aku rindu cikgu-2 yang dah ajar aku selama aku sekolah nie, aku rindu cikgu Gunasundari. Teacher BI aku yang kerap bergaduh bile dalam kelas. hehe, tapi ape yang diajar semua dituruti dan mudah difahami. Aku memang takboleh luper dengan Teacher weh~ hehe. Okea sementara menunggu aku result nie aku plan untuk jadi photographer sambilan. makcik aku pun dah ade niat yang sama dengan aku untuk bukak studio for wedding. yrah! menarik bukan? hee~ Aku harap usaha aku takkan siasia lhaa. Aku memang nak sangat bukak studio nie :) hee. Buat masa sekarang masih lagi merancang. hehe. okeh itu next story. Now aku cuma nak cakap dekat kawan-kawan semua yang KAMI BEBAS! haha :D jangan jelly yeah adik-2 <3 Ape pun kite semua dah usaha sebaik mungkin dan kita hanya tunggu keputusan yang akan diedarkan tahun depan :) Asslamualaikum....


Followers