♥ MY STORIES ♥

ape puns cannot :']

jangan mudah diPERBODOHkan :)) HAHA xD permainan akan bermulaa sayangs ;) . biar orang buat kite jangan kite buat orang :) kau jangan nak buat cerite sangat lhaa tentang aku kat orang laen doe (!) kalau kau mang lerr takk marah orang buruk-2kan kau . kau mane lhaa ade perasaan :) sebab tu asyik nak buat orang lain nie macam orang bodoh jyea :D berhentilhaa buad kerja-2 cenggitu awak :)) tak takod masuk neraka kea ? HAHA xD .  ape masalah kao sebenarnye ? kao dah melampau kao tahu ! kao halang dea berkawan dengan KAMI -.- kao tak fikir kea yang kiteorang kawan dengan kao puns sebab KESIAN kat kao -.- terasing jyea , kao pernah buad aku cenggitu kan ? kau tahu aku menanges taw sebab kao HASUT kawan-2 yg lain -.- ehh . manusia jenis ape kao nie ? entah lhaa weyh , aku dah taknak fikir dah . kao jangan fikir orang dah maafkan kao yea -.- sampai bebile aku takkan maafkan kao -.- aku ingat sampai mati weyh . THANKS KAWAN :) #puihhh :p tak kenang jase langsung . bukan mengaharap dea kenang jase kite tapi ade otak kott . boleh fikir -.- susah kalau dea sudah kembali seperti sedia kala -.- aku lagi tak kesah sangat . aku buad status bukan terhegeh-2 nak mintak kau berbaik dengan aku . tapi atleast fikir lhaa sikit ape dea buad tuhh bende betuls ke rekaan semata-2 . JUAL IKAN -.-'
#sapemakanciliterasapedasnya :)

Followers